Årsmötet besöktes av totalt 16 medlemmar. Lite färre än förra året men vi hade trevligt iaf.

Jenny SM5MEK välkomnade alla till mötet

Leif SA0BJF fick äran att vara ordförande för årsmötet

Bland styrelse och funktionärer blev det endast ett fåtal ändringar, Martin SM5XSH ersatte Rolf SM5CQR som vice ordförande. Rolf tog istället på sig posten som suppleant. Övriga valdes om på 2 år eller hade tid kvar.
På funktionärssidan valdes Ginnie SM5PEY till QSL-manager och Kjell SM5BS till bitr QSL-manager.

Till årets medlem valdes Jenny SM5MEK för sitt arbete i klubbstugan på måndagkvällarna och för att hon alltid ställer upp för andra medlemmar som behöver hjälp med hembyggen. Mer under Årets medlem.

Årsmötet avslutades med SM0EPX som höll ett mycket lärorikt föredrag om olika typer av störningar.

Micke SM0EPX pratar om in och utgående störningar

Och givetvis fanns det tillgång till gofika

Foton av SA5BBE och SA5BCG