Har du nyligen fått ett epostmeddelande som ser ut så här?

Ärende: Nya användaruppgifter
Hej Förnamn, Efternamn
Du har lagts till som användare till Uppsala Radioklubb - SK5DB av en administratör.
Detta mail har ditt användarnamn och lösenord för att logga in på https://www.sk5db.se/j3/

Användarnamn: SXXXXX
Lösenord: ...

Du skall inte svara på detta meddelande eftersom det genererats automatiskt och endast gäller som information.

Då är allt i sin ordning!

Vi bygger vidare på hemsidan och inför nya funktioner och lägger därför upp alla medlemmar som användare.
Har du inte fått något epostmeddelande, finns du troligen redan som användare.
Har du glömt ditt lösenord klickar du på Glömt lösenordet under Logga in knappen.
Behöver du byta din epostadress, eller är osäker på vilken epostadress du angivit, kontaktar du oss på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

MER för medlemmar

Som medlem vid Uppsala radioklubb får du som inloggad på hemsidan tillgång till MER information än om du inte var medlem.
Du kommer bland annat kunna hitta:

• länkar till inspelade medlemsmöten,
  • se om du betalt din medlemsavgift